2015. január 20., kedd

Kedves olvasóim!

Jöttek az értesítések, hogy részt vártok és most közlöm veletek, hogy már nekiálltam és már több mint a fele kész, de nemrég ment le a félvételi és egy kicsit kifulladtam... Szeretném, hogy megértenétek nekem is időre van szükségem, hogy rendes és tisztességes részt tudjak hozni:) Ezzel most nem azt akarom mondani, hogy szünetet tartok csak egy kicsit ritkábban lesznek részek. Klau Mészi kérdezted, hogy vége van-e történetnek? Annyit mondok, hogy nincsen de nem sok van vissza belőle. Mér a végét járjuk a sztorinak de nem kell búsulni:) a többi blogjaimban mind megtaláltok, mint ezekben:


Szóval ne szomorkodjatok, hogy vége lesz ennek a sztorinak mert nem fogok eltűnni. A blogolás számomra egyfajta menedéket nyújt. Ha szomorú vagyok itt kiönthetem a bánatomat ha repestek az örömtől akkor itt leírhatom az érzéseimet. Minden gondolatot ami eszembe jut feljegyzek a könyvembe és utána felviszem gépre. Szóval itt önmagam lehetek:) Nem tudom, hogy mikor tudok új részt hozni szóval türelmeteket kérem:)

12 megjegyzés:

  1. Juj de jó már nsgyon várom!! =)

    VálaszTörlés
  2. Lehet egy kérdésem?? A képeeket h szúrod be?? Mert nekem mindig arrébb ugrik =(( Ha új sort kezdek a kép is megy lejjebb =/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én úgy szoktam, hogy miután megírtam az egész részt akkor oda megyek ahol beszeretnék szúrni egy képet majd bekattintok az egyik sorba ahova kb. befogom rakni a képet és utána mész és beilleszted a képet és kész:) remélem érthető voltam

      Törlés
    2. Igen és nagyon köszönöm =) Egyépkként pedig immádom a blogod =))

      Törlés
  3. Nagyon várom imádom a blogod :) <3

    VálaszTörlés
  4. Figyi bnem tom mi van de kezdek begrulni és ezt Szimin élem meg a zenén élem le!!! Ajánlom h hozz részt :DDD Jó igazából csak várom! =( :DD

    VálaszTörlés
  5. Mikor jöön??? Már nagyon örülnék neki

    VálaszTörlés
  6. Ööö már azért tényleg jöhetne

    VálaszTörlés
  7. Hát akkor cseszd meg drága ;)

    VálaszTörlés